LOWA opnieuw vijf jaar hoofdsponsor Vierdaagse Nijmegen

Foto: Jaleesa Breemer

Wandelschoenenproducent LOWA verbindt zich vanaf 2021 voor vijf nieuwe edities aan de organisatie van de Vierdaagse Nijmegen. Door deze overeenkomst blijven beide partijen gebruikmaken van elkaars wandelsportexpertise.

Daarnaast is er nog meer ruimte om de serviceverlening rondom de Vierdaagse verder te ontwikkelen.

Deskundigheid

Vierdaagse voorzitter Henny Sackers is heel enthousiast over de verlengde samenwerking met LOWA: “Wij kunnen als evenement gebruikmaken van de enorme deskundigheid van dit top wandelschoenenmerk en daardoor onze wandelaars nog beter adviseren bij de voorbereidingen voor hun Vierdaagse wandelprestatie. Ook kunnen wij door het internationale netwerk van LOWA onze ambitie om als ‘The Walk of the World’ meer nationaliteiten in het evenement te krijgen wellicht sneller realiseren.”

Lef en visie

Sponsoring & Partnerships manager Mark Prinsen is blij dat LOWA blijft geloven en investeren in de Vierdaagse en de wandelsport: “LOWA heeft nog maar één fysieke Vierdaagse meegemaakt en juist nu, na twee afgelaste edities door de impact van corona tonen ze durf, lef en visie door voor de lange termijn aan de Vierdaagse verbonden te blijven. Een krachtig A-merk als LOWA helpt bij het verder bouwen aan waardevolle partnerproposities bij de Vierdaagse.”

Trots op samenwerking

In de  dertig jaar dat TCK Sports de belangen van LOWA in de Benelux behartigt is het merk uitgegroeid tot marktleider op het gebied van outdoor- en wandelschoenen. LOWA is van Beierse origine en levert kwaliteitsschoenen die voor 100% in Europa gemaakt worden. “Wij zijn supertrots dat wij de komende jaren hoofdsponsor van dit prachtige evenement mogen blijven en verheugen ons enorm op de reeds in 2019 ingezette sportieve en succesvolle samenwerking” zegt Dirk Schaffrath, eigenaar-directeur van TCK Sports Group dat de belangen van LOWA in de Benelux verzorgt.

2022

De Vierdaagse wordt in 2022 voor de 104de keer gehouden. Jaarlijks doen zo’n 45.000 deelnemers mee aan de wandelprestatietocht. In 2019 deden er deelnemers mee uit meer dan 80 landen.

Bij de foto:
Staand van links naar rechts: Jonathan Hermans (Marketing Manager bij TCK Sports Group) en Mark Prinsen (Manager Sponsoring & Partnerships bij Stichting DE 4DAAGSE). Aan tafel van links naar rechts: Dirk Schaffrath (algemeen directeur LOWA), Henny Sackers (voorzitter Stichting DE 4DAAGSE) en Astrid Sanders (bestuurslid Stichting DE 4DAAGSE).

 

 

Reacties